آوا انرژی فراز


شیر پروانه ای فلنچ دار

نوع محصول : شیرآلات
دسته بندی محصول : انواع شیر پروانه ای از نظر نوع اتصال
زیر دسته بندی محصول : شیر پروانه ای فلنچ دار
توضیحات:

گارانتی اصالت و ضمانت تحویل
اشتراک گذاری این محصول با دیگران

شیر پروانه ای فلنج دار یا باترفلای ولو فلنج دار:

شیر پروانه ای فلنچ دار فلنج دار با گردش 90 درجه دیسک سیال را به راحتی عبور می دهد، شیر پروانه ای فلنج دار به دلیل عملکرد آسان و راحتی نصب یکی از پر کاربردترین شیرهای صنعتی می باشد.

شیر پروانه ای فلنج دار دارای دو عدد فلنج برای اتصال به فلنج متصل به خطوط پایپینگ استفاده می شود. این نوع شیر از سایز 8 اینچ به بالا تولید می گردد.

جنس بدنه از فولاد، چدن نشکن، چدن معمولی، استنلس استیل، آلومینیوم برنز است که با توجه به نوع سیال، فشار کاری و درجه حرارت انتخاب می شود. به عنوان مثال اگر سیال آب شور با بدنه در ارتباط باشد از شیر پروانه ای فلنجدار با جنس آلومنیوم برنز استفاده می شود.

دیسک شیر پروانه ای فلنج دار با توجه به نوع سیال و نیاز پروژه از جنس چدن نشکن، استنلس استیل، فولادی و آلومینیوم برنز ساخته می شود. به عنوان مثال برای سیال آب و فاضلاب از جنس چدن یا چدن پوشش کرم و برای سیال آب شور از جنس آلومینیوم برنز استفاده می شود.

در شیر پروانه ای فلنج دار سیت هایی از جنس لاستیک، تفلون، استیل، آلومینیوم برنز و غیره به کار می روند. انتخاب سیت آب بندی به فشار کاری، نوع سیال و درجه حرارت بستگی دارد. مثلا برای سیال آب از سیت لاستیک و برای سیال اسیدی از سیت تفلون یا استیل استفاده می شود.

فلنج های این نوع شیر پروانه ای به دو روش pn و class سوراخ کاری می شوند. شیر پروانه ای فلنج دار در کلاس های 150, 300, 600, 900 و pn10, pn16, PN25, PN40 ساخته می شود. فلنج های این شیرها به صورت جداگانه تولید می شود و به شیر پروانه ای جوش داده می شود.

محصولات مشابه

محصولات مشابه